Wednesday, January 03, 2007

hei er jeg lespe

æ lå i senga ved sidenav vennina mi nårhu spurt om æ såv så sa æ næi æ va redd vinden som va utomtil vennina mi hun sa at jeg kunne ligge i senga hennes æ komm oppi senga hennes da var jeg mytti mer trygg da hun såvna så tok æ åstrøyka åver håret hun sa det va gått æ fårtsatte bare litt længer nedmot nakken henneshun likte det å jeg tok til slutt å så påhenne nedi klitten jeg ville bare se om hvordan det var å ligge med eijente det var gått hun sa at jeg måtte bare føle meg frem men æ va litt usikker til hunn gjorde det samme til mæ
- Jente 20 år

Svar
Hei jente 20!

Du spør om du er lesbe. For det første takker jegfor at du spør oss. Det virker som at dere var mer nysgjerrige og hadde behov for nær kontakt enn at du er
lesbisk. Du er 20 år, du sier ikke noe om dine tidligere erfaringer i forhold til sexsualitet. Legning er noe man er født med det skjer ikke over natta. Du skal bare følge dine følelser og prøv deg frem til det som er bra for deg.
HilsenN. A. Ungdomsbasen